Saturday, November 20, 2010

Mis(s)Adventure 不定期連載之十一:阿Ken

經常於尖沙嘴地鐵站(港鐵至啱呀嘛,我知。)出沒的姊妹們,請注意。

1.
於尖沙嘴上班的S小姐某日外出與客戶見面後乘地鐵回公司,於那長而醜的地下通道,發生了以下奇事。

S走在那討厭、暗斜的路上,突然感到後面有人快步向她那邊走近,就在她回頭看時,那人便向她說話。

「小姐你好,我叫阿Ken ... ...」

S一面狐疑的望著他,一面繼續向前走。

那男的並未完成任務,唯有死跟:「我唔係sell嘢架!我係XX  Talent Communications…」

唔講由自可,S 即時還以凌厲的眼神。

「不如我俾張卡... ...」

不知S的眼神是否真的那麼厲害,阿Ken的那個片字還未說出口就已經吞了下去。

2.
一個星期之後,S約了P小姐HH。從銅鑼灣過來的P說剛才地鐵站無喇喇有人截住她。原來又係阿Ken!

結論 / 猜測
a.  S和P貌似恨做model的無知女子

b. 阿Ken 真的是要找model,不過唔係o靚模,而係中年女行政人員look的

c. 阿Ken 真的是要找model,仲要係o靚模,不過一見到S同P的中女樣貌,嚇親之餘,唯有立即掉頭走

No comments:

Post a Comment